BEZE

Gecen gün pasta yaptigimda geriye kalan yumurta aklarini degerlendirmek icin Gül ablanin sayfasinda görüp denemistim bu bezeleri.Cok lezzetli oldular,ama ben pek güzel sekil veremedigimden görünüsleri Gül ablaninkiler kadar güzel olmadilar.Tarife bakmak icin asagidaki linki tiklayabilirsiniz:

http://dogada.blogspot.com/2007/08/3-yumurta-ak-3-ay-barda-eker-1-fiske.html

Orijinal tarifi ise canim arkadasim http://sevilcedeninciler.blogcu.com/ da bulabilirsiniz.

Malzemeler:
3 yumurta aki
3 cay bardagi tozseker
1 fiske tuz

Yapilisi:
Derin bir tencereye yumurta aklari konulur.(aklara sarilarin karistirilmamasina dikkat edilir)
Seker ve bir fiske tuz atilip cok kisik atesin üzerinde ilk önce mikserin en düsük ayari,daha sonra yüksek ayarinda devamli kar haline gelene kadar yaklasik 12 dakika cirpilir.Eger kasik ters cevrildiginde dökülmemesi gerekiyor.Tepsiye firin kagidi serilip krema sikacaginin icine doldurulup sekiller verilir.Firin sogukken tepsiyi koyup,100-110 derecede 20 dakika kadar pisirdikten sonra firin kapatilarak bezeler soguyana kadar icerde tutulur. (Ben de Gül abla gibi bir kismina gida boyasi kattim.Ben sivi gida boyasindan 2-3 damla ekledim)
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler