DOMATESLI VE MOZZARELLALI ET YEMEGI




Blogumu güncellemeyeli uzun bir süre oldu maalesef. Ev temizligi ve izin hazirligi derken, bloguma hic ugrayamadim. Ne zamanim oldu ve ne de yorgunluktan yazmaya keyfim vardi. Ama neyse ki temizlik islerimi cok sükür bitirdim ve artik bloguma dönebildim.



Bugün sizlere daha önce bahsettigim mozzarellali tariflerin bulundugu kitaptan denedigim bir tarifi vermek istedim. Bu yemek cok lezzetli oluyor, siddetle tavsiye ediyorum. Yemegin orijinali süt danasi ile yapilmis. Ben simdiye kadar iki kere yaptim, biri tavuk bonfileli, digeri süt danasindan. Siz isterseniz biftek ile de yapabilirsiniz. Tarifi ise söyle;

MALZEMELER:
8-10 adet ince dilimlenmis tavuk bonfile veya biftek
50 ml zeytinyagi
bir paket mozzarella peyniri
1 kutu konserve domates, bütün veya dogranmis
2 dis sarmisak
taze cekilmis karabiber ve tuz
oregano veya kekik
ayrica tarifte olan ama benim koymadigim kapari vardi
YAPILISI:
Ince et dilimlerini (eger cok ince degilse et dövecegi ile inceltebilirsiniz) tuz ve karabiberleyin.Firini 220 derecede isitin. Zeytinyagini isiya dayanikli bir kaba dökün. Sarmisagi soyup ince ince kiyip kaba serpistirin. Etleri de kaba yerlestirin. Domatesleri oregano veya kekik, tuz ve karabiber ile karistirip etlerin üzerlerine dökün. Bu arada eger istiyorsaniz kaparileri de kaba koyun. Sicak firinda 15-20 dakika kadar pisirin. Daha sonra kabi firindan cikartip, dilimlenmis mozzarellalari etlerin üzerlerine paylastirdiktan sonra tekrar firina verin. 10 dakika kadar daha pisirip sicak olarak servis yapin. Istege göre eriste ile servis yapabilirsiniz.

AFIYET OLSUN!

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler