Güllerle Gelen Duyuru!!

Merhabalar sevgili arkadaslar,

Bugün sizlerle çokk sevdiğim Filiz'imin İstanbul'da ve yakın çevresinde yapacağı Workshop'u paylaşmak istedim..Detaylar aşağıda,ilgilenen arkadaşlar Filiz'e ve bana da mail atabilirler..TEŞEKKÜRLER!!


Cesitli konseptlerdeki pastalarin dekorasyonunda kullanilmak üzere seker hamurundan cicek hazirlama konusunda, bugüne kadar yaptigim calismalarim ve denemelerimle epey bir yol aldigima inaniyorum.

pembis

Hobby olarak basladigim bu ugrasimin inceliklerini, püf noktalarini ve detaylarini, uzun zamandir bircok arkadasimdan gelen israrli talepler üzerine, isteyen herkesle paylasmaya karar verdim. Bu kararimi, 25 Temmuz`da baslayacak olan 6haftalik Türkiye tatilimde, 2-3 günlük Workshop`larla uygulamak arzusundayim.

pembelim

Eger, fotograflarimdaki gibi, "GÜL DEMETI nasil hazirlanir?", ögrenmek isterseniz, bana en gec 08.07.2011 tarihine kadar bir mail (big@rue.net) atin ki, egitim günümüzü belirleyip, detaylari paylasalim. Teklifim, bu seferlik, Istanbul (cevresi), Bursa (cevresi) ve Izmir (cevresi) icin gecerlidir.

güller
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler