İglo Etkinliği (Tazeden Bile Taze)




Geçen hafta sonu MSA'da yapılan Palmiye Yağı tanıtımına davetliydim.Sevgili Lezzetibol arkadaşım Tijen davet etmişti fakat çok önemli bir nedenden dolayı gidememiştim.Tabiiki çok üzüldüm ama herşey kısmetle.Tijencim sağolsun bu sefer beni Hobimle Mutluyum Lezzet Okulunda yapılacak olan İGLO etkinliğine davet etti.Hafta içi akşam olmasına rağmen işten çıkıp o deli trafikle yaptığım savaştan çıkmış halimle seve seve gittim





Gittiğime de çok memnun oldum.Bu memnuniyetin pekçok sebebi var tabiiki.Herşeyden önce İglo ile yakından tanışma ve tatma fırsatı buldum.Balık balık kokmayan balık,koca koca nefis karidesler yedim.O nefis prenses patatesleri tattım.Muhteşem bir ziyafetle midem bayram etti.Ruhumda Sevgili Tijeni tanımakla,sevgili Papatya Prensesi tanımakla ve daha önce tanışmış olduğum Behiyeciğimi görmekle doydu.Bol bol sohbet ettik güldük,yemek yaptık ve herzamanki gibi afiyetle yedik.Tahtada menümüz yazılıydı


Sevgili şefimiz Cengiz Kına'ya bize verdiği değerli bilgilerden ötürü çok teşekkür ederim.Ayrıca Barış usta bize bıçağı kullanma,yeşillikleri doğramanın püf noktalarını gösterdi.Onlara bize göstermiş oldukları yakınlığa ve misafirperverliklerine çok teşekkür ederim gerçekten çok güzel zaman geçirdim.

Tijen'cim bize İgloyu anlattı tazeden daha taze sloganına yakışan İglo hakkında merak ettiğimiz sorularımıza içtenlikle cevaplar verdi.İlk gördüğüm andan ayrılana kadar yüzünden o güzel gülümseme hiç eksik olmadı.Gözlerinin içi gülüyordu.İnşallah bir ömür boyu gülsün yüzün Tijencim


Şefimiz Cengiz Kına küçük bir şov yaptı az da olsa yakalamışım


Bahsettiğim prenses patatesler denemediyseniz mutlaka deneyin muhteşem bir lezzet kurabiye görüntüsünde dışı çıtır içi patates püresi.Gerçekten çok beğendim


Menümüzün haricinde değerli şefimiz mezgit filetonun üzerine çok az bal ve biraz susam serperek tavada çok az yağ ile kızarttığı balıklardan ikram etti.Bal ne alaka demeyin bal balığın dışının daha çıtır olmasını sağlıyormuş


İşte benim salatam.Gerçekten çatalsız yukarıda menüde yazılı olduğu gibi bandırarak yediğimiz balık salatası.İçinde yok yok ellerimizle parçaladığımız yeşillikler,soğan,domates,İglo mezgit fileto,İglo somon ve İglo muhteşem karides bol zeytinyağı ve balsamik sirke ile ekmeği bana bana offff süperdi

Menüdeki ikinci yemeğimiz Taze soya fasulyesi pilakinin malzemeleri pişmeyi bekliyor


Ve pişti.Muhteşem bir tat fakat çok fazla yiyemedim.Kaplara koyup eve götürdük.Dolaba koydum sabah kalktığımda yemin ederim dolapta yoktu.Kim mi yemiş sizce?


En son yemeğimiz taze kekikli balık kokoreç.Ekmeğin arasına doldurup yedim.Anlatmak mümkün değil deneyin göreceksiniz.İçinde soğan,sarımsak,biber,taze kekik,nane,turşu,İglo mezgit ve daha neler neler vardı.Balıktan kokoreç olurmu demeyin öyle de güzel oldu ki.

Sevgili Tijencime davetinden ötürü birkez daha çok teşekkür ediyorum.Çok güzel vakit geçirdim zaman nasıl geçti hiç anlamadım.İgloya bu güzel lezzetler için çok teşekkür ediyorum.




Blogumu bu aralar biraz ihmal ettim.Ziyaretlere başlıyorum.


Herkese güzel ve keyifli bir hafta sonu diliyorum


Sevgiler


Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler