YAZDAN KALANLAR

Bu seneki Türkiye tatilimden biraz gec olsa da bir kac foto paylasmak istedim sizlerle.

Ilk fotolar esimin memleketi Bursa'dan. Günü birligine özel olarak Iskender Kebap yemege gitmistik:). Ulu camiini de ziyaret ettik.

Burada Ulu Camiinin yan tarafindaki sanirim ismi Cinar alti lokantasiydi, orada öglen yemegimizde nefis Inegöl köftesini yedik.


Burada da Iskender Kebap, tabiiki yerinde, yavuziskender kebapcisinda aksam yemegimizi yiyip tekrar Istanbul'a döndük.



Bu fotografta benim oglanlar ve yegenim Ortaköy sahilinde.


Bu fotoda üc kizkardes ve cocuklarla birlikte gittigimiz Piyer Loti'den, ama karanlik oldugu icin arka plan pek belli degil.
Ve burasi da memleketim olan ama ilk defa gezdigim Edirne. Kardesimin esi Arzu'nun annannesini ziyarete gittigimizde ilk defa Edirne'yi gezebilme firsatim oldu. Cok güzel bir yermis, benim hosuma gitti. Asagida Selimiye camiisi, gece sadece karsidan foto cekmistim.

Burada da gündüz gezdigimizde cektigim Selimiye camii.

Burada Edirne'nin cok hosumuza giden tasiti traktör otobüs:). Ona atlayip kahvalti etmeye gittik.

Kahvalti hosumuza gitti, en cok de recelleri ve zeytin yagini begendim ve ekmegimi bana bana yedim. Buradaki zeytinyaginin kokusu agir, bu bana cok hafif geldi.

Ve Edirne'den ayrilmadan önce meshur Edirne cigerinden yemeye gittik. Niyazi Usta'nin yerini elimizde yükler olmasina ragmen en sonunda bulup orada cigerimizi yedik. Lezzeti de güzeldi.Merak edenler icin internet adresini vereyim;

http://www.cigerciniyaziusta.com.tr/



Güzel bir Edirne gezisinden sonra ablam, kizkardesim ve gelinimizle birlikte annemin köyüne dogru yola koyulduk.

Veeeee bu agac size tanidik geliyormu?

Evet bu Yaprak Dökümü dizisinin meshur agaci... Bu agac Pehlivanköy ile annemin köyünün tam sinirinda bulunuyor. Oraya gidip de Fotografini cakmemek olmaz, öyle degilmi? Insanlar bu agaci görmek icin özel olarak baska yerlerden geliyorlarmis.


Köyde de cok güzel bir gün gecirdik. Pehlivanköy'e pazara gittik, taze sebze almaya gittik. Ayrica Dayimin kizinin da bahcesine gidip taze taze sebze topladik. Topladigim biberlerden tursu da yaptim, ileriki günlerde tarifini yayinlarim.




Bir de gittigimiz gün bebegimiz de dünyaya geldi, onunla da hatira resmi cekilmeden edemedik.

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler