FIRIN SÜTLAC



Merhaba arkadaslar,coktan beri blogumla ilgilenemedim maalesef.Önceki hafta esim bir hafta tatilde idi,gecen hafta da bir hafta boyunca temizlikle ugrastim ve ancak simdi dogru dürüst bilgisayarin basinda oturuyorum.Bu süre icinde sizlere de ugrayamadim ama bundan sonra tekrar eskisi gibi sizleri ziyaret edecegim insallah.Bugün sizlere firin sütlac tarifimi vermek istedim.Firin sütlac yapmaya basladigimdan beri normal sütlac yapmaz oldum.Böyle daha cok hosumuza gitti.Cok lezzetli olmasi dolayisiyla sizlere tavsiye ederim.Sunum acisindan da harika oluyor.


Malzemeler:


1 litre süt

1 cay bardagi pirinc

1 su bardagi tozseker

2 su bardagi su

1 paket vanilya


Yapilisi:

Pirinclerimizi yikayip kücük bir tencerede 2 su bardagi su ile birlikte,pirincler iyice yumusayana kadar hafif ateste kaynatiyoruz.Ayri bir tencerede sütümüzü kaynatip yumusayan pirincleri icine katarak tekrar yavas ateste süt iyice koyulasana kadar kaynatmaya devam ediyoruz.Sütlacimizin kivami koyulastiginda tozsekerini katip birza daha kaynatip,vanilyayi da ekleyerek ocaktan aliyoruz.Firin kaplarimiza bosaltip 20 dakika kadar bekletiyoruz.firinimizin izgara programini ayarlayarak üzerleri kizarincaya kadar tutup firindan cikartiyoruz ve soguduktan sonra servis yapiyoruz.


AFIYET OLSUN!




Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler