Meyve Şekerlemeli Mantar Kurabiye


Merhabalar,
Mübarek Perşembe' yi Cuma' ya bağlarken bu gece, yüreklerinizden merhamet, sevgi, huzur, bereket eksik olmasın inşaAllah...
Ağzınızın tadı hiç bozulmasın diyorum : )
Nasılsınız?
İnsanlar günümüzde bu soruyu laf olsun diye soruyorlar birbirine çok dikkatimi çekiyor ve bu durum çok kızdırıyor beni..Bu yüzden ben size gönülden soruyorum Nasılsınız? :)
Her ne kadar sanal ortamda olsak da samimiyetlerimiz öylesine büyükki bunu her geçen gün anlıyorum biraz daha..
Beni ve birbirlerini hiçbir zaman yalnız bırakmayan dostlarıma tekrar teşekkür ediyorum..
Hepinizi çok seviyorum :)
Bir de sizden birşey istiyorum.. Çok yeni tanıdığım ve sımsıcacık bir arkadaşlık kurduğum sevgili BALPARE etkinlikten sonra bloğu kapatıyormuş.. Çok üzüldüm ve onu vazgeçirelim diyorum lütfenn!!!!
Bugün sizlerle geçen hafta akşam gelen misafirlerimize yaptığım kurabiyelerimi paylaşmak istiyorum...
Hatta Derya Ablam bana mesaj atmıştı da ben sonradan cevap vermiştim..Ne yapmıştın diye sormuştu canı ablam bana:)
İşte ablacımm bunları yapmıştıımm:))
Kurabiyelerim bildiğiniz Mantar Kurabiye gelen komşumuz bu kurabiyeleri çok sevdiği için yapmıştım ama renk katması açısından meyve şekerlemesi kattım :)

Malzemeler:
2 ad. yumurta
250 gr. margarin
1 su bardağı pudra şekeri
2 su bardağı nişasta
1 su bardağı meyve şekerlemesi
4,5 su bardağı un
Üzeri için:
kakao ve üst şeklini vermek için kola kapağı
Yapılışı:
Yumuşamış yağ ve pudra şekeri iyice çırpılır.
Yumurtalar eklenip karıştırmaya devam edilir.
Nişasta ile meyve şekerlemeleri eklenir ve un azar azar eklenerek yumuşak bir hamur elde edilir.
Oluşturulan hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparılıp yuvarlanır el yordamıyla bisküvi şekli verilir.
Yağlanmış fırın tepsisine dizilen kurabiyelerin üzerine kakaoya batırılmış kapakla iz çıkarılır.
175 dereceye önceden ısıtılmış fırında üstü beyaz kalacak şekilde pişirilir. Takribi 15 dakika.
Afiyet bal şeker olsunn :)
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler