Çilekli Kurabiye, Papatyamın Tarifi ile...

Günaydınlar.. Herkese mutlu haftalar canlarım:)) Haftaya yine bomba gibi başladık valla işlerimde çok o yüzden sizlerle bu harika tarifi paylaşıppp dosyalarıma gömüleceğiiiimm:))
Sevgili papatyam sana öğleden sonra bir sürprizim var demişti cuma günü.. öğleden sonra oldu ve ben bu nefiss kurabişleri gördümm bittimm.... Akşam hemen markete gittim malzememi aldım ve yaptım sonuç gerçekten yumuşacık şahane leziz kurabişler oldu.. Bir tanecik yedimm.. Dahada yerdim ama baktım ki tombikim durdurdum kendimi:))
Canım papatyamm çok teşekkür ederim  bu nefiss tarif için...:))

Malzemeler:
1 kutu Ülker Bizim Çilek Reçelli Yağ
1 su bardağı nişasta
2 su bardağı un
1 su bardağı pudra şekeri
1 pk. kabartma tozu
1 yumurta (ben ilave ettim)
1 su bardağı mini doğranmış çilek
çilekli damla çikolata (benim yoktu koyamadım..)

Yapılışı:
Çilekler mini doğranıp süzülmeye bırakılır.
Çilekler hariç tüm malzeme karıştırılıp yoğrulur. En son çilekleri de eklenip yavaşça harmanlanır ve çok sıkmadan çilekleri ezmemek adına çok düzgün şekil vermeden yuvarlanıp hazırlanan kurabiyeler yağlı kağıt serili tepsiye sıralanır ve önceden ısıtılmış 150 derecelik fırında 20 dakika pişirilir...
Soğuduktan sonra meyve suyu ile servis edilir..

Harikaydı:))

Afiyet bal şeker olsunn.:))
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler