Vişneli Pasta ve Yeni Hayat :)

Merhabalar:)
Bu sefer benim:) Bildiğiniz Deniz:)
Lama'cığım yeni gelin döndü:)
Papatya'm bırak kafam yerinde kalsın:) ve sev beni yineeeeee :P Senin sevmen apayrı biliyorsun:)
Görüşmeyeli nasılsınız a dostlar?
Sizleri çok özlemekle birlikte hayatımdaki en özel telaşı atlatmanın da mutluluğu içerisindeyim..Yepyeni bir başlangıç ile devam ettirdiğim hayatımda herşey yerinde ve yolunda çok şükür:) Rabbim bu güzel telaşları herkese nasip etsin, her erkek damat her kız gelin olsun :)
Doyasıya eğlendiğim kına gecesi ve düğünümün ardından sakin bir tatil yapıp, eve dönüp yeni hayata alışıp geldim işte:) Merak eden, hatrımı soran, tebrik eden, hediye yollayan tüm sevdiklerime teşekkür ediyorum.. Özellikle de yokluğumda bloğuma sahip çıkan ona ve bana ablalık yapan, evliliğimi duyuran canım Papatyama sonsuz teşekkürler ediyorum:) Yanımda olamasa da yanımda olan nadir insanlardan kendisi:)
Herşeyi bir seferde anlatmayayım diyerek eşimin kardeşi dolayısı ile benim de bir kardeşim olan sevgili Muhammed için hazırladığım doğum günü pastası ile başlamak istiyorum bugün:) Evimde yaptığım ilk pastam sonuçta:) Pastanın vişneleri evimizin bahçesinden:) Yine bahçesi olan bir ev buldu beni:) Muhammed'in doğum günü düğün günümüzle aynı gündü yani 10 temmuz biz ise 10 gün sonra kutlamaya karar verdik :)
Pastam sade pandispanya, vanilyalı krema ve vişne ile çikolatalardan oluşmakta:)
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler