BIR MIM VE TÜRKIYENIN ONUR KONUGU OLDUGU FRANKFURT KITAP FUARI

Sevgili arkadasim atesböcegi beni mimlemis,bende ne zamandan beri yayinlamak istedigim kitap fuarinda cektigim resimleri paylasmis olurum bu sayede.
Gecen sene Ekim ayinda yapilan kitap fuarinin onur konugu Türkiyeydi.Fedarasyon olarak ögrencilerle bu fuar ziyaret edildi.bende fuardan aldigim Elif Safak'in Siyah Süt isimli kitabindan mim cevaplarini vereyim.
ARKADASLARIM SIMDIDEN SEVGILILER GÜNÜNÜZÜ KUTLAR; SEVGILERINIZIN DAIM OLMASINI DILERIM : PAZAR GÜNÜNE KADAR YOKUM


sorulari cevapliyorum
1.)Yakınınızda bulunan ilk kitabı alın.

2.) 161. sayfayı açın.

3.) 5. cümleyi okuyun.

4. )Blog sayfasına yazın.

5. )En güzel cümle ve en güzel kitabı seçmeyin.Sadece yakınınızda olan ilk kitabı alın.

6.) 5 blog arkadaşınıza yollayın.
Elimin altinda okudugum kitap Siyah Süt
161.sayfa 5 cümle söyle
Ama genede devam etti,Scott Fitzgerald karisindan kopya cekmeye.
Atesböcegine tesekkür ederim,bende hakkimi kimseyi mimlemiyerek kullaniyorum.
Konsoloslukla egitim fedarasyonunun beraber hazirladigi bu organizasyonda 3 otobüs tutuldu.Bölgeye bagli her okuldan birkac türk ögrencisi davet edildi,150 kadar ögrenci katildi.Almanyada yasayan türk cocuklarina türk kitaplarini tanitmak ve kitap okumayi sevdirmek icin güzel bir organizasyondu.Cocuklar bol bol kitap aldi amarim aldiklari kitaplari okurlar.Dönüste yorulan uyuklayan cocuklara egitim atesesi güzel bir süpriz yapti,cocuklarin hepsine hamburger patates kizartmasi cola ismarladi,afiyetle yediler

Almanyada her sene yapilan kitap fuarinin gecen seneki konugu Türkiye oldu.Konuk Türkiye olunca katilim oldukca fazlaydi vadandaslarimizin yogun ilgisi katilan kitap evlerini memmun etti. Simdiye kadar yapilan kitap fuarlarindan Ilk defa bu kadar katilim olmus,buda gösteriyorki Türkiye kendini iyi tanitti fuarda.Yoculuk saat 8 de basladi 3 otobüs düstü yola,ögrencilerin okuduklari siirler,söyledikleri müziklerle eglenceli bir yolculuk oldu.Yolcular cocuk olunca molada cok verildi ancak 12 ye varildi Frankfur'ta.


Fuarin girisi

100 resim arasindan sectim bu resimleri,daha cok ama gecenin 3 ü ben hala yatmadim gözlerim yaniyor yarin erkenden yola cikacagiz arabada uyurum artik
Fuarin girisinde Nazim Hikmetin sözlerine yer verilmis,Nasrettin hocada unutulmamis
Fuarin girisinde girmek icin beklerken esim Mesut Yilmazi gördü,cok sasirdik hemen yanina gittik resim cekilme fasli basladi ögrencilerle ve ögretmenlerle

Ucsuz bucaksiz kitaplar,nereye baksaniz insandan cok kitap vardi.Her ülkeden katilim olmus bazi standlar cok ilgi görüyordu
En cok ilgiyi tabiki Türk standlari görüyordu
Hürriyet gazetesinin standinda konuk Onur Öymendi
Türkiyeden cok yazarlar katilmis,bizim gittgimiz gün Ahmet Altan Sema Kaygusuz ve bir cok yazarlar konukmus ama biz yetisemedik konusmalarina.Fuarin bir basindan bir basina gitmek nerdeyse 1 saat sürüyor cok büyükdü

Almanlarin ilgisi oldukca fazlaydi ebruli sanatina


Fuarda hersey düsünülmüs ,gezerken yorulunca gelip bu yumusak minderlerin üzerine yatip dinlenebiliniyor
hava o kadar soguktuki bu genclere bakinca onlarin yerine ben üsüdüm.Lise ögrencilerin cesit cesit giydigi kostümler cok ilgincti.

Bu kostümle acilistan fuar kapanincaya kadar dolasiyorlar ama cok üsüdükleri belli.


genc samuraylar









Türk yazar kitabini tanitirken





Türk sinemalarinin tanitildigi stand
benim en cok ilgi alanima giren yemek pasta kitaplari,burda sevgili TIJEN'IN kulaklarini cinlatim.Kitabini cok aradim ama gözüme carpmadi
Kiliseye ait bir stand









Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler