SOBEEEE

Sevgili Dilek arkadasim beni sobelemis kendisine tesekkür ediyorum ve iste cevaplarim.



Yemek olsam ne olurdum,bol kremali cilekli bir pasta (resim alintidir)


Aylardan hangi ay olurdum,tabikide bahar ayi,ciceklerin rengarenk actigi mis gibi cayir cimenin koktugu,kelebeklerin ucustugu bu ayi kim sevmezki.

Renk olsam hangi renk olurdum,huzur veren yerin ve gögün mavisi olurdum

Calgi aleti olsam ne olurdum,Ney olurdum dinledikce insanin ruhunu dinlendiren,huzur veren bu enstüremani olurdum.

Ayakkabi olsam ne olurdum,yumusacik sicacik pantoffel olurdum.
Kiyafet olsam ne olurdum,kiyafet yerine ben beyaz inci olmak isterdim,safligin sadeligi ve zarifligin simgesi olurdum.
Bende arkadasim Hayatsu,yu ve Nuray,i sobeliyorum.






Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler