IFTAR DAVETIM

Dün esimin akrabalari bizde iftara davetliydi,oruclar acildi yemekler yendi güzel sohbetler yapildi ,ramazanda yenen iftar yemekleri esi dostu birbirine daha yakinlastirmak kaynastirmak acisindan cok güzel,zaten iftar davetlerindende bunu anliyor yasiyoruz.Cumartesi yine iftara misafirlarim var,menü hazir gibi,menü hazir olunca hazirlamasi kolay oluyor.

Sevgili SEVIL arkadasim beni sahur sofrasi icin sobelemisti,bizde pek sahur yenmedigi icin bende iftar sofrasiyla sobeye katiliyorum.
önce hafif atistirmaliklarla baslandi,mercimek corbasi karniyarik börekle ve yesil salata,közlenmis kirmizi biber salatasi yendi.

iftariyelik atistirmaliklar


Ana yemek olarakta islim kebabi,mantar dolmasi,yaprak sarmasi,nohutli sehriyeli pilav servis ettim.


Islim kebabinin resmini firindan cikinca hemen cektim,telastan unutmayayim diye,iftar yemekleri cok tealsli oluyor birinci iftar davetimden sadece masayi cekmisim yemeklerin cekmeyi unutmusum.

Karni yarik peynirli börek

Mantar dolmasi
Közlenmis kirmizi biber salatasi

Kremali sütlac,ben bu seferki sütlacta degisiklik yaparak vanilya sekeri ilave ettim,güzel bir aroma vermis vanilya sekeri.

tatli olarakta burma ve bülbül yuvasi tatlisi yendi









Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler