kizimin dogum günü pastasi


Kizimin dogum günü cok güzel gecti,her sey yolunda gitti.

Bir gün öncesi telefon acmistik kizima,telefonda kizim , )))) baba annem dogum günüm icin pasta hazirladimi?

Esimde))kizim yas günün gecti artik pasta falan olmaz,burda olsaydin olurdu.

Kizim baba ya niye öyle söylüyorsunki)))ama cok üzgün.

Biz gülmeye basladik, esime isaret ediyorum sakin agzindan kacirma diye.

Ben iki gün boyunca hazirlik yaptim biraz yorucu oldu ama degdi tatli bir telas oldu.Biz kizimi saat 5de bekliyorduk son anda telofon geldi (( ben 3de ordayim)))

bizdeki telasi görmeliydiniz,ben mutfakta sakince hazirliklarimi yapiyordum telefondan sonra elim ayagima dolasti,daha salon hazirlanacakti aman allahim nasil yetistirecektim....

Esim gelecek olan misafirlare tekrar telefon acti 5 degil 3de onlarda talaslandi,herkes kendini saat 5e ayarlamisti,1 saat icinde kostura kostura hazirliklari tamamladik,misafirlerde gelmeye baslamisti.

40 yakin misafirle kizimi beklemeye basladik,esim kizimi almaya gittiginde ((kuzenin sana resim yapmis önce onu alalim sonra eve gideriz diyerek bekledigimiz salona getirdi,ama önce telofonu caldirdi hepimiz kapi girisinde beklemeye basladik.Kizim iceriye girince cok sasirdi ,bir taraftan gülmeye bir tarafdan aglamaya basladi.Annecim diyerek sarildi aglamaya basladi,artik ben dururmuyum hem sevincten hemde cok duygulanmistim kendimi biraktim aglamaya basladim.

Arkadaslariyla akrabalarimizla yedik ictik eglendik,yalniz hic resim cekemedim misafirlerle ilgilenmekten,yemek servsi derken elime bile alamadim.

Resimleri ogluma dedim o cekti ama istedigim kareleri cekmemis,cocuk ne yapsin bir elinde kamera bir elinde resim makinasi oda sasirdi.Ben masayi tam olarak cekmesini söylemistim ama cekmemis,bende misafirlere siz oturun ben resim cekecegim diyemedim.Kizim o gün yatana kadar geldi gitti öptü bizi ((ömür boyunca unutamayacagim süpriz dogum günüydü dedi)))bütün talasima yorgunluguma degdi kizima süpriz dogum günü yapmistik.Allah cocuklari anne babasina bagislasin onlari bütün kötülüklerden korusun.Asagidaki tariflerin bazilarini daha sonra yayinlayacagim.Iki tane dogum günü pastasi yaptik misafirlerimiz cok oldugu icin yetismez diye iyikide yapmisiz ikiside bitti.



Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler