Alman arkadaslarimla kahvalti


Alman arkadasimi ve komsumu esleriyle beraber kahvaltiya davet etmistim.Onlara hafif kahvaltiliklar hazirladim,sizinde gördügünüz gibi ne hamurisi nede kizartma türü yaptim.Peynir cesitleri salam cesitleri ve cesitli recellerle masayi hazirladim,yaninada kahve ve bizim türk cayimizi demledim.Kahveden icen olmadi hepside türk cayimizdan ictiler,ve sizin kahvaltilariniz böylemi olur dediler))) bende onlara siz bizim kahvalti masamizi görseniz ögle yemegi yapiyoruz zannedersiniz dedim.Masadakiler bile onlara cok geldi.halbuki ben onlara onlarin yaptigi gibi bir kahvalti hazirlamistim yinede cok buldular masadakileri,ama cok begenerek yediler hepsinden.Güzel sohbetler bol kahkahali bir kahvalti yaptik,onlar memmun sekilde ayrildilar bende cok mutlu oldum güzel bir gün gecirdigimiz icin


Bu ekmekler burda kahvaltida yenir,yulafli eksili hamurdan yapiliyor esmer ekmekcikler,yuvarlak olan buranin simiti,sabah türkiyede mis gibi simit satilir burdada bretzel,simitin yerini tutmaz ama idare ediyoruz


kahvaltidan sonrada bu meyvelerden yendi.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler