POSETTE KÖFTE


Ben bu poşette bir şey pişirme işine taktım. Ama ne yapayım hem kolay hem de çabuk pişiyor lezzetlide oluyor çünkü kendi buharında ve suyunda pişiyor tavsiye ediyorum…

MALZEMELER:
· 300 Gr Kıyma
· 1/3 Paket Köfte Harcı
· 1 Fincan İrmik
· 1 ve ½ Çay Bardağı Su
· 4 Adet Patates
· 1 Kaşık Salça
· Kekik,Toz Biber, Tuz
· 2 Yemek Kaşığı Yağ

YAPILIŞI:
Kıyma, Hazır Köfte Harcı, irmik ve su karıştırılır köfte haline getirilir. (ben bir gece beklettim çok lezzetli oldu ) Patatesler soyulup yıkandıktan sonra büyük büyük doğranır salça,yağ ve baharatlarla harmanlanır. Poşetin içine konur köfteler de poşete konur. Üstüne 1 Çay Bardağı kadar sıcak su eklenir. 200 derecede 50-60 dk pişirmek yeterli oluyor. AFİYET OLSUUUUUUUUUN
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler