İFTAR DAVETİM

  • Bugün sizlere hafta sonu annemlere verdiğim iftar davetinden kareler sunacağım. Hafif bir masa olsun istedim hafif ve lezzetli... Öyle de oldu sanırım midemiz incinmeden hepsinden az az yiyerek gözümüzü de midemizi de doyurduk çok şükür.. :))
  • Her zaman ki gibi bu masanın da bütün bir resmini çekemedim malesef. Son anda aklıma geldi o zamanda ezan okundu... Allahtan masaya götürmeden önce resimlemiştim hepsini..

  • Tarifleri sırasıyla yayınlacağım , hepinize hayırlı günler iyi iftarlar efendim...



  • Türk mutfağının olmazsa olmazı Mercimek çorbası


  • Mısırlı çoban salata Yöremizde yetişen karalahana ile yapılan Kıymalı lahana sarması

  • Tavuk sote

  • Küp patates kızartması

  • Etli nohutlu pilav

  • Zeytinyağlı Barbunya



  • Veee son olarak ta Büzgülü gül tatlısı

  • Hangisinden başlayayım tarif vermeye siz söyleyin...


Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler