MERMER KEK VE TATİL PLANLARIM

  • Herkese merhabalar ; Son zamanlarda gördüğüm tatil postları karşısında imrendiğimi söylemiştim daha önce. Şimdi ne oldu bilseniz :)) hiç planda olmayan bir tatil çıktı karşıma. Eşimin kardeşinin bursaya yerleşiyor olması sebebi ile eşim "bizde gidelim hem onun evini yerleştirmiş hem de oradan bolu abant - yedigöllere geçip güzel tatil yapmış oluruz " dedi. Ooooh "körün istediği bir göz allah vermiş iki göz misali" sevindim hemencik. Şimdi tarih tam kesinleşmese bile sanırım temmuzun 30 gibi gideceğiz.
  • Abant ve yedigöllere daha önce gitmiş olanlar varsa orada konaklayabileceğimiz önerebilecekleri oteller varsa bana bildirmelerini rica ediyorum.. Ben netten konaklanacak otelleri buldum ama gidip orada kalmış kişilerin ilgi alaka ve özellikle temizlik konusunda fikir vermeleri açısından sizlere de soruyorum. Gidip görmüş olanlar varsa önerilerine açığım...
  • Haaa bu arada kizhatçe'm sen bana gelemedin ama belki ben sana uğrarım samsundan geçerken .. Ne dersiin süpriiiiz severmisin...
  • Yine sözü çok uzattım ama sevincimi paylaşmak istedim ahaaa şimdi kesip yumuşak mis gibi bir tarifle başbaşa bırakıyorum sizi.
MERMER KEK
Malzemeler
4 Yumurta
1,5 Su Bardağı Şeker
1 Su Bardağı Sıvı Yağ
1 Su Bardağı Yoğurt
2,5 -3 Su Bardağı Un
1 Paket Kabartma Tozu
1 Paket Vanilya
1 limon kabuğu rendesi
1 Tatlı Kaşığı kakao

  • Yumurta ve şeker beyazlaşıp köpürünceye dek çırpılır. Sıvıyağ , yoğurdu ve limon kabuğu rendesi ekleyip çırpmaya devam edilir.
  • Üzerine iki kere elenmiş un , kabartma tozu ve vanilya ilave edilerek tahta kaşık yardımı ile 5 dakika kadar hamur homojen bir hal alıncaya kadar karıştırılır.
  • Hamurdan 3-4 kaşık ayrılarak kalan hamur yağlanmış olan diktörtgen bir borcama dökülür ve kalan hamura kakao eklenip karıştırılır
  • Kakaolu hamurumuz borcamdaki sade hamurun üzerine karışık olarak dökülür ve çatal yardımı ile şekillendirerek karıştırılır
  • önceden ısıtılmış 180 derece fırında 25-30 dakika kadar pişirilir. ( her fırının ısı ayarı farklıdır dikkat etmek gerekir. )
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler