1.HEDİYELEŞME ETKİNLİĞİ VE GÜZEL HEDİYEM

  • Merhabalar herkese ;

  • İşyerindeki yoğunluğum hala devam ettiği için bir türlü yeni bir post yayınlayamadım. Ama dün gelen süpriz ve güzel hediyemi sizlerle payaşmadan edemedim. Daha işlere başlamadan hemen blogu güncelleyip hediyemi sizlere de göstereyim istedim. Benim için çok güzel ve anlamlı bir hediye oldu.
  • Hediyem taaa Denizliden sevgili için sevgili Melekçiğimden geldi kendi elleriyle boyayıp süslediği çok güzel bir tepsi göndermiş bana sağolsun . İnsanın el emeği benim için çok değerli... Öylede güzel boyamış ki yaldızlarla simlerle süslemiş. Ellerine sağlık melekcim. Her kullandığımda seni tatlı tatlı anacağım canım. Sizlerde melekçiğimin sayfasına bakıp ne becerikli bir bayan olduğunu kendi gözlerinizle görün...Pişman olmazsınız benden söylemesi
  • Haa unutmadan söylemeden edemeyeceğim büyük kızım tepsiye göz koydu "anne bu çok güzel ve süslü benim olabilirmi lütfeeen" deyip duruyor. Durum vahim anlayacağınız tepsi kavgası çıktı çıkacak.

  • Baharcım duy sesimi tatlım ben hala kime hediye göndereceğimi öğrenemedim sana attığım maillere cevap gelmedi senin attıklarınıda ben almadım napcaz bilmem . En kısa sürede senden cevap bekliyorum canım..
  • Birde bir sorunum var arkadaşlar yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Melekçiğim de dahil yorunlama biçimi şeklinde yorum kısmı olan arkadaşlarıma yorum yazamıyorum sürekli hata mesajı veriyor blogger hesabımı etkinleştirdiğim halde yine yorum bırakamıyorum... sevgili Özlem , sevgili Neslihan ve başka bir çok arkadaşta aynı sorunu yaşıyor ve yorum yazamıyorum. Bu konuda bana yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa lütfeeeeen yardım etsinler. Blog gezipte yorum yazıp düşüncelerini anlatamamamk kötü bir duygu...
  • Herkese sevgiler ve kocaman kocaman öpücükler... En kısa zamanda güzel resim ve tariflerle yine aranızda olacağım ..
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler