SMART BLOGGER ÖDÜLÜ



  • Taaa istanbullardan sıcaklığıyla beni buralarda ısıtan sevgili Nilgüncüm ve her zaman büyük saygı ile bahsettiğim ablam dediğim sevgili Bülbülünyeri beni bu ödüle layık görmüşler. kendilerine çook teşekkür ediyorum..İkinizi de kocamaan öpüyorum. Böyle bir ödüle layık görülmekte ayrı bir onur bence.. Tekrar teşekkürler...

    Blog ödülünü kime versem diye karar kara düşünen hülyanın imdatına yine ödül yetişir nasıl mı? İşte böyle :)

    Hülya sorar !
    Ödül Ödül güzel Ödül ,
  • Söye bana kime vereyim seni ?

  • Ödül mutlu mutlu cevap verir ...
  • Senin listendeki herkese ver çünkü onların hepsi bu ödüle fazlasıyla layııık...
  • Valla bende biricik ödülümün sözünü dinleyip bu ödülü tüm listemdeki dostlarıma sevgilerimle beraber gönderiyorum.. Hepsi bu ödüle fazlasıyla layık bence..
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler