SODALI PEYNİRLİ & KIYMALI BÖREK , MİMLER

  • Merhabalar, başta kendi annem olmak üzere tüm annelerin anneler gününü kutlayarak başlamak istiyorum güne. Annelerimiz için ne söylesek ne yazsak az ...

    Yoğun bir haftasonunun ardından yine bir pazartesi sendromu ile karşınızdayım. Nerelerdesin sesin soluğun çıkmıyor diyen arkadaşlarım olmuş çook sağolsunlar öpüyorum hepsini. Bu aralar hem evde hem işte yine çok yoğunum bu haftada ful dolu sayılırım..

    Perşembe günü okul aile birliği olarak okulumuz yararına düzenleyeceğimiz kermesimiz ve onun organizasyon işleri var onlarla ilgileneceğim...

    Cuma günü ise kızımın okulunda anneler günü kutlaması var annelere özel gösterileri ve ardından eğlenceli bir partileri var.

    İşte böyle canlar bir oraya bir buraya koşturmaktan nevrim döndü. Üstüne üstük birde rejimdeyim ki sormayın bu yaşa geldim kendimi böyle kararlı ve azimli hiç görmedim :) aferin bana ...

    Havalar şöyle iyice ısınsa da havalarla beraber ruhumda ısınsa üzerimdeki bu yorgunluktan bir kurtulsam pazartesi sendromundan sonra sanırım bende birde bahar sendromu oluştu.. Ay bu sendromlar beni ne çok seviyormuş yaaav... :)

    Neyse canlar başınızı ağırtmayayım size güzel bir tarif verip , sevgili
    Mahperi'nin mimlerini cevaplayarak jet hızıyla kaçıyorum...
SODALI PEYNİRLİ& KIYMALI BÖREK

Malzemeler :
6 Yufka
1 su bardağı sıvıyağ
2 şişe maden suyu

İçi İçin:
Peynir- maydanoz
Kıymalı Harç

Üzeri İçin:

Susam , Çörekotu , Galeta Unu

  • İlk olarak maden suyu ve sıvyağ karıştırılır.
  • Yufkamız tazgaha serilir üzerine maden suyu ve sıvıyağ karışımı sürülür. İkinci kat yufka üzerine serilerek tekrar sıvı sos sürülür. 8 parçaya bölünerek iç malzemesi konur ve gevşek bir sigara böreği gibi sarılır.
  • Sardığımız börek maden suyu ve sıvıyağ karışımına batırılıp çıkarılarak tepsiye yerleştirilir. Tüm yufkalara aynı işme uygulanır . Peynirli olanların üzerine galeta unu kıymalıların üzerine susam çörekotu serpilerek önceden ısıtılmış 180 derece fırında üzerleri kızarıncaya dek pişirilir.
  • İlk Mimimizin konusu ; Susam sokağının tekrar yayınlanması
  • Çocukluğumuzun en sevdiğimiz çocuk programlarından biri de susam sokağıydı. Tüm çocukların olduğu gibi.. Bugün kü çocuk programlarına bakıyorumda hep vurdu kırdı yada perili , büyülü acayip şeyler... Eğitici programlar çok nadir oluyor.

  • Şimdi çocuklar için açılan bir tv kanalı var TRT ÇOCUK. Çocuklar için birçok program var ama neden Susam Sokağı yok. Benzer programlar olabilir ama Susam Sokağı gibi değiller.
  • Siz de TRT ÇOCUK' da"Susam Sokağı tekrar yayınlansın, bizim de çocuklarımız izlesin " diyorsanız. Buraya tıklatın ve bu isteğinizi yazın.
  • Bu konuyu blogunuzda yazmak,gönderebildiğiniz kadar çok blogger'a bu mimi göndermek,ve TRT çocuk iletişim formuna link vererek pasladığınız kişileri mail atmaya yönlendirmek.

  • Diğer mimimizin soruları ise şöyle ;
  • 1 - 1 yıl sonunda zengin olmak koşuluyla her gün kabus görmek istermiydiniz?
  • Asla asla ve asla .. Ben kafayı sıyırdıktan sonra ne lazım zenginlik. "Az aşım kaygısız başım " diyenlerdenim.
  • 2 - Kör olmak ve sağır olmak arasından nasıl bir seçim yapardınız?
  • İkiside zor ama kör olmaktan sa sağır olmayı tercih ederdim sanırım..
  • 3 - Öleceğiniz anı görmek istermiydiniz?
  • Hayır istemezdim. Her halükarda istenmeyen bir durum . görüpte erken gitmek istemem doğrusu :):)
  • 4 - Bu gecenin son geceniz olduğunu öğrenseniz birine söylemediklerinizden dolayı üzülürmüydünüz?
  • Üzülürdüm ve bu son gecemde söylenecekleri söylemeye çalışırdım.
  • 5 - Eviniz yanıyor aileniz ve siz kurtuldunuz,son bir kez eve girme şansınız olsa neyi kurtarırdınız?
  • Asla girmezdim herkes kurtulduysa eşyaların önemi yok... Kendimi tehlikeye atmazdım.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler