MÜCVER

  • Günaydınlaar ;
  • Zor ve hastalıklardla dolu bir haftanın ardından yeniden burada olmak çok güzel. Tam 4 gün hiç kalkmadan yorgan döşek yattım. Bu yaşa geldim böylesine bir hastalık hiç geçirmemiştim. Vucudumda ağırmayan tek bir kemik bile yoktu ve işin kötüsü bulaşıcı idi. Benden 3 gün sonra annem ardından da kayınvalidem yattı . Allahtan eşim sapasağlamdı..Rabbim kimseye dermansız dert vermesin ve doktorların eksikliklerini de vermesin...
  • Çocuklarda bende iyiyiz çok şükür bugün işbaşı yaptım ve hemen buraya koştum. Arayıp soran yorum bırakan tüm dostlara teşekkürler iyiki varsınız..Hepinizi kocaman öpüp sizleri güzel bir kahvaltı alternatifi olan mücverle başbaşa bırakıyorum.
KABAK MÜCVER

Malzemeler
3-4 kabak
2 yumurta
1/2 demet maydanoz
2 baş taze yeşil soğan
5-6 çorba kaşığı un
tuz , az karabiber
Kızartmak için sıvıyağ

  • Kabaklar kabukları soylarak rendenin kalın tarafı ile rendelenir. Bir süzgece konularak suyunu salması beklenir ( yada aceleniz varsa elimizle suyu sıkılır.)

  • Çukur bir kaba alınan kabaklara yumurta, maydanoz, yeşilsoğan , un , tuz ve 1 çay kaşığı ucuyla karabiber serpilerek bir kaşık yardımı ile karıştırılur. Sulu bir hamurumuz olacak.

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler