VİŞNE SOSLU DAMLA ÇİKOLATALI MUFFİN

Merhabalar herkese güzel bir hafta sonu dileyerek sözlerime başlamak istiyorum. Bu gece beraat kandili hepimizin beraat kandili mübarek olsun. Beraat Gecesi, rızıkların taksim edildiği, gelecek sene cereyan edecek vak'aların meleklere bildirildiği gecedir. Rabbim el açan, dua eden herkesin dulaarını hayırlısıyla kabul eylesin. Cümlemize bol rızık , sağlık, sıhhat , mutluluk versin kötü gözlerden , kem sözlerden korusun bizi. Rabbim şeytan kılıklı insanların şerrinde uzak eylesin. Herkesin gönlüne göre versin...




Kandil dileklerimizden sonra sırada bugün kü tarifimiz var ...İşte karşınızda sevgili
gül ablacığımın nefis vişne soslu muffinleri... Ben denedim harika bir sonuç aldım.. Sizde vişneli tarifleri seviyorsanız kesin denemelisiniz.. Tarifi gül ablanın sitesinden aynen kopyalayıp yayınlıyorum... Ellerine sağlık ablacığım bizi bu leziz muffinlerle tanıştırdığın için çok teşekkürler..Kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum sana ...


VİŞNE SOSLU DAMLA ÇİKOLATALI MUFFİN

Malzemeler
3 yumurta
1 su bardağı tozşeker
1 çay bardağı vişne suyu
1 çay bardağı sıvıyağ
1 paket kabartma tozu
2 su bardağı un
1 paket vanilya
Muhallebisi İçin
1 su bardağı vişne suyu
4 yemek kaşığı tozşeker
1,5 yemek kaşığı nişasta
1 çay bardağı damla çikolata



Önce muhallebiyi hazırlayıp ılınmaya bırakın. 1 su bardağı vişne suyuna, nişasta ve şekeri ilave edip, karıştırarak pişirin. Kabuk bağlamaması için arada bir karıştırarak ılıtın.

Yumurtaları şeker ile birlikte mikserle, yüksek devirde5 dakika çırpın. Diğer malzemeleri ekleyip, tahta bir kaşıkla topak kalmayıncaya kadar karıştırın.pasta Kağıtlarına 1 er çorba kaşığı kek dökün. Ilınmış olan muhallebiyi de kaşık yardımıyla kekin üzerine dökün. Üzerine damla çikolata ilave edin tekrar 1 er kaşık kek dökün ve 170 derece ısıtılmış fırında 20 dakika pişirin.

Bu hamurdan tam 12 tane muffin çıktı ve muffinlerden sonra hamur arttı bende artan hamuru küçük yuvarlak bir borcama dökerek onuda yuvarlak bir kek halinde pişirdim. Üstteki 2. resim bu kek.. Böyle kek kalıbındada nefis oldular . Muffin kalıbı olmayanlar böyle denesinler...

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler