CANDEREL 'E TEŞEKKÜRLER

Herkese merhaba kucak dolusu sevgiler.
Uzun zamandan sonra ilk kez bir etkinliğe katıldım Canderel Stevia 'nın düzenlediği  davete gittim.Çok güzel vakit geçirdim ,yeni dostlar tanıdım ,şimdiye kadar hiç ilgimi çekmeyen bir konuda yeni bilgiler öğrendim.


Bol yemeli içmeli ,sohbetli bir etkinlik oldu.Kahvaltımızı ettik ,tatlımızı yedik ,hediyelerimizi aldık ,bilgilendik döndük.Siz de bu yeni ürünle ilgileniyorsanız buraya tıklayarak bilgi alabilirsiniz.
Bu etkinlikte emeği geçen herkese teşekkür ederim.
Güzel hediyeler içinde ayrıca teşekkürler.

Yeni etkinliklerde görüşmek üzere,herkese mutlu haftalar dilerim.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler