GÜN SOFRASI VE ÇİKOLATA SOSLU MOZAİK PASTA

Herkese merhaba

Arayı biraz açtım farkındayım ,mail ve yorumlarınızla beni merak edip nerdesin diye sormuşsunuz işte geldim.Bir haftadır önce işlerim yoğundu sonrasında virüs kapmışım kısa bir mide rahatsızlığı yaşadım şimdi iyiyim.Dolayısıyla pek mutfağa girmedim desem yeridir.Dün gelen misafirlerimiz için hazırlık yaparken mutfağımla da hasret gidermiş oldum.
Tariflerimin bir kısmı sitemde var bir kısmında küçük değişikler yaptım ki iyi ki yapmışım güzel sonuçlar aldım,bir kısmının da tarifini yeni vereceğim.Misafirlerime pasta olarak daha önce yaptığım pratik mozaik pasta tarifime biraz ekleme ve şeklinde değişiklik yaparak sundum.
Sizde bu şekilde yapabilirsiniz.Önce menümü verip sonra da mozaik pastamın tarifine geçeyim.

MENÜ:

Kuru börülce piyazı
Mayonezli kabak salatası
Patlıcanlı bohça böreği
Çikolata soslu mozaik pasta
İrmik tatlısı


ÇİKOLATA SOSLU PRATİK MOZAİK PASTA

Daha önce yaptığım tarifini burada verdiğim mozaik pastamın ölçülerini bu kez dört katı olarak yaptım sizde istediğiniz kalınlığa göre malzemeleri üç yada dört katına çıkarabilirsiniz.Benim kalıbım 24 cm.lik kelepçeli kalıptı bu ölçüler tam geldi.Pastamı yapıp kalıba yayıp derin dondurucuya koydum.Bu pastayı benim gibi önceden yapıp derindondurucuda bekletip servis günü çıkarıp sosunu yapıp süsleyip servis yapabilirsiniz.Sosu için dr.oetker çikolata sosu yarım ölçü yaptım.Süsleme için ise beyaz ve bihter çikolataları ayrı kaplarda benmari usulü eritip düz bir zemine folyo yayıp çikolatalara şekil vererek yaptım.İster palmiye şekli ister kalp ister yıldız nasıl şekil vermek isterseniz verip bunu da derin dondurucuya koyabilirsiniz.Misafir gelince pastayı kalıptan çıkarın sonra sosu yapın biraz ılıtın pastanın üzerine dökün en sonda derin dondurucuda süsü çıkarıp üzerine çakın işte bu kadar.

Herkese şimdiden mutlu haftasonları ,hayırlı cumalar dilerim.



NOT:Yeşil yazılara tıklayarak tariflere ulaşabilirsiniz.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler