PANKEK


Yapalı aylar oldu belki fotoğrafı öylece bekliyordu bu gün paylaşayım dedim.
Ben biraz ince döktüm siz isterseniz biraz daha kalın yapabilirsiniz.
Pratik , lezzetli, değişik bir alternatif isterseniz buyrun tarife...

MALZEMELER:

1 su bardağı süt
1,5 su bardağı un
1/2 paket kabartmatozu
2 adet yumurta
1 yemek kaşığı şeker
1 çimdik tuz
tavayı yağlamak için biraz margarin

YAPILIŞI:

Süt ile yumurtayı çırpın.İçine şeker ,bir çimdik tuz ekleyin yine çırpın.Unu ve kabartmatozunu ekleyip tekrar çırpın.Bunu kenara alın.Krep tavanızı yada minik boy bir tavayı bir çay kaşığı kadar margarinle yağlayın bir kepçeden biraz az hamurdan dökün önce bir yüzünü sonra öbür yüzünü pişirin.Tekrar tavayı margarinleyip kek hamurundan dökün yine iki taraflı pişirin.İşlemi hamur bitene kadar devam edin.Bu öçlülerle onbeş adet pankek çıktı.Nutella eşliğinde tüketebilirsiniz ben öyle yaptım:)))
Afiyetolsun.
Herkese hayırlı cumalar ,mutlu haftasonları dilerim.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler