İTALYAN SALATASI



Herkese merhaba


Bol gezmeli tozmalı,yemeli içmeli ,yüzmeli dokuz günlük bayram tatilimi bitirdim :))

Cunda ,Ayvalık ,Bozcaada,Foça,Bergama,Asos ,Dikili ve en son Çanakkleye gittim.

Gittiğim yerlerin bazılarını daha önce görmüştüm,bazılarını ise ilk kez gördüm.Aklımı ,kalbimi oralarda bırakıp dönmek zor geldi ama başka çare yok maalesef:))

Tatile çıkmadan önce yaptığım bu salata ile merhaba demek istedim bugün.Ben garnitürleri evdeki malzemeler ile yaptım,hazır alarakta yapabilirsiniz.Bence böyle daha sağlıklı oldu.


MALZEMELER:


2 adet patates

1 adet havuç

3/2 su bardağı bezelye

2 yemek kaşığı mayonez

3 yemek kaşığı yoğurt

5-6 dilim salam

2 kibrit kutusu kadar taze kaşar

tuz


YAPILIŞI:


Patatesleri soyup tavla zarı büyüklüğünde doğrayın.Havuçları da aynı şekilde hazırlayın.

Bezelyeleri derin dondurucudan kullandım,taze bezelye de kullanılabilir.

Bezelye ,patates vehavuçları üzerini üç dört parmak geçecek kadar suda haşlayın.Sebzeler yumuşayınca süzüp soğumaya bırakın.Diğer tarafta mayonez ve yoğurdu karıştırın ve garnitürleri ekleyin.Salam ve taze kaşarı uzun uzun (jülyen) doğrayın karışıma katın.Damak zevkinize göre tuz ekleyip hepsini harmanlayıp servis tabağına alın.Biraz kornişon turşuda ekleyebilirsiniz.

Afiyetolsun.

Tarifim 6 kişiliktir.

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler