ARPA ŞEHRİYE PİLAVI

Herkese kucak dolusu sevgiler gönderiyorum ,mutlu bir hafta geçirmenizi diliyorum.Üç günlük tatilden sonra yoğun bir haftaya başladım ,iş tempoma ara verip sizlere nefismi nefis arpa şehriye pilavımın tarifini verip tekrar işlerimin arasına dönücem.Ben pilavımı iki renkli yaptım görüntü daha güzel oluyor diye siz ister tek renk ister iki renk yapabilirsiniz,ayrıca isterseniz suyuna da et suyu ekleyebilirsiniz.

MALZEMELER:

2 su bardağı arpa şehriye
3 su bardağı su
2 yemek kaşığı sıvıyağ
1 yemek kaşığı tereyağ
tuz
karabiber

YAPILIŞI:

Yağları tencereye alın eritin , içine bir su bardağı şehriye atıp bir kaç dakika karıştırarak kavurun.Rengi kahverengi olunca kalan şehriyeyi katıp su ekleyip (isterseniz suyun yarısını et suyu olarakta katabilirsiniz)tuz ve karabiber serpip suyunu çekene kadar pişirin.Ağzına havlu kağıt koyup on dakika kadar dinlendirdikten sonra servis edin.Afiyetolsun.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler