GÜN MENÜSÜ VE MANTAR KURABİYE



Yoğun geçen bir hafsonundan sonra herkese merhaba ,hepinize mutlu ,sağlıklı bir hafta dilerim.
Bu haftasonu gün sırası bendeydi ,arkadaşlarımı ağırladım.Sevgili özlem,gönül ve gül bana geldiler.Yedik ,içtik,güldük,bol bol fotoğraf çektik kısacası harika vakit geçirdik.Gönül gelirken peynirli su böreği getirdi gül ablamdanda nefismi nefis muzlu cevizli kek geldi.Bunlara benim yaptıklarımda eklenince bol yemeli içmeli bir gün oldu haliyle:):)
Sizlere önce gün menümü vereyim sonrada uzun zamandır yapmadığım mantar kurabiye tarifimi vericem bir zamanlar çok moda olan bu kurabiyeyi yıllardır yapmamıştım aklıma gelince menüye ekledim belki sizlerde biliyorsunuzdur ama olsun bir de benden dinleyin:):):)
GÜN MENÜSÜ
İçli köfte (gönül önceden sipariş etti onun için yaptım)
Peynirli su böreği(gönülden)
Mantar kurabiye
Muzlu cevizli kek(gül abladan)

MANTAR KURABİYE
MALZEMELER:
1/2 paket oda ısısında erimiş margarin
1 su bardağı +iki yemek kaşığı pudraşekeri
2 yumurta
1 su bardağından iki parmak eksik buğday nişastası
1 paket kabartmatozu
1 paket vanilya
aldığı kadar un
1 tatlı kaşığı kakao
YAPILIŞI:
Oda ısısında yumuşamış olan margarini bir kaba alın.İçine şekeri katın,yumurtaları sarısıyla beraber kırın.Daha sonra nişasta,un,kabartmatozu ve vanilya katıp kulak memesi kıvamında hamur yapın.Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp elinizle yuvarlayıp yağlı kağıt serili fırın tepsisine dizin.Kakaoyu bir kaseye dökün bir şişe kapağını önce kakaoya batırın sonra kurabiyelerin üstüne bastırın.Tüm kurabiyelere bu işlemi yaptıktan sonra 180 derecede yaktığınız fırında kurabiyeleri 15-20 dakika pişirin.Kızarmadan çıkarın.Afiyetolsun.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler