YALANCI İŞKEMBE ÇORBASI

İşkembe çorbasını çok severim fakat evde pişirmek zor geliyor çoğunlukla dışarda içiyorum.Bu yalancısını duyunca deneyeyim dedim iyiki yapmışım harika oldu hem pratik hem lezzetli oldu artık favori çorbalarım arasında.Artık yalancı sahici fark etmez benim için diyorum tarife geçiyorum:))))

MALZEMELER:

2 adet tavukgöğsü
3 yemek kaşığı un
3 yemek kaşığı yoğurt
1,5 limonun suyu
4 bardak su
4 bardak tavuk suyu
3 diş sarımsak
2 yemek kaşığı sirke
1 yemek kaşığı tereyağ
kırmızıpulbiber
tuz

YAPILIŞI:

Tavukları haşlayıp didiyoruz,suyunuda süzgeçten geçirip bir tencereye alıyoruz.Bir kaseye yoğurt,un,doğranmış sarımsak,sirke ve limonsuyunu koyup karıştırıyoruz.Tenceredeki dört bardak tavuk suyuna dört bakdakta normal su katıp altını yakıyoruz.Altı yanan sıcak sudan bir bardak alıp yavaş yavaş yoğurtlu meyanenin içine döküp karıştırıyoruz ki meyane kesilmesin daha sonra bu meyaneyi tencereye yavaş yavaş karıştırarak döküyoruz.Çorba kaynamaya başlayınca didilmiş tavukları katıyoruz tuz ekleyip 15 dakika pişmeye bırakıyoruz.Diğer tarafta tereyağını pulbiberle kızdırıp kaselere aldığımız çorbamıza birer kaşık tereyağı döküyoruz.Tarifim sekiz kişiliktir.Afiyetolsun.
Çorbanın sirke,sarımsak tuz ve kırmızıpulbiber miktarını kendi damak tadınıza göre ayarlayabilirsiniz.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler