LiMON AROMALI RULO PASTA!!!


Arkadaslar cok basit cok hafif lezzetli bir fransiz rulosu deneyin derim:))

Malzemeler:
*120 gr pudra sekeri
*3 yumurta
*50 gr patates nisastasi(ben misir nisastasi kullandim)
* 30 gr un

Arasi icin ister santi,istersek hazir krema..ben 3 dakikalik limon aromali kremole kullandim:))
damla cikolata, badem kirigi alternatifler uzarr gider....

Yapilisi:::::::ilk olarak yumurtalarinsarilarini ve beyazlarini ayirin.Sarilarinin uzerine sekerimizi ekleyip krema kivamina gelene kadar cirpin.daha sonra nisastamizla unu karistirip uzerine ekleyin ve tekrar cirpin.Yan tarafata yumurta beyazlarini bir cimdik tuzla birlikte kar haline gelene kadar cirpin ve hazirlanan un karisimina yavas yavas ekleyerek yedirin(bu asamayi tahta kasikla yapin)
ben 1 limon kabugu rendeside ekledim kremam llimonlu oldugu icin...
ve yagli kagit serili firin tepsisine dokup iyice hertarafina yayalim hamur orani gozunuze cok az gelecegi icin korkmayin dikkatli bir sekilde spatula yardimiyla hertarafina yayin..150 derecelik isitilmis  firinda 12 dakika pisirin.alt tabanin kizarmasini beklemeyin 12 dakika yeterli oluyor rulo yapildiginda pastamiz beyaz kalacak:)
pistikten sonra ilk asamada bir bez uzerine rulo yapalim kagitla birlikte 5 dakika dinlendirdikten sonra hamurumuzu acip dikkatlice kagittan ayiralim.istenilen kremayi surup rulo yapalim ve susleyelim...

afiyet olsun...
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler