TRUFF



  Bir çok blogda görüpte denemek istediğim trufflardan sonunda yaptım.Kızlarım tadına bayıldı, sık sık yapmam için yoğun talep var.Yaparız artık, yeterki yesinler...

    MALZEMELER

 100 ml. krema (yarım paket)

 100 gr. bitter çikolata

 kurabiye ( kek ya da bisküvi de olabilir )

 Hindistan cevizi, pasta süsleri

     YAPILIŞI

    Tencereye kremayı alın ve kaynama derecesine kadar ısıtın, ancak kaynatmayın.İçine kırılmış çikolataları ekleyin.Çikolatalar eriyene kadar iyice karıştırın.Karışımın içine ufalanmış kurabiyeleri ekleyin, karıştırın.Ben evde kalan kurabiyelerimle yaptım.Kurabiyeler için bir ölçü veremiyorum, göz kararı yapılacak bir şey.Kurabiyeleri ekledikçe elde ettiğiniz kıvamdan, olup olmadığını anlarsınız zaten.

    Bu şekilde soğuyana kadar oda sıcaklığında bekletin.Sonra buzdolabına kaldırın ve 4-5 saat bekletin.Buzdolabından çıkarttığınızda karışımın sertleştiğini göreceksiniz.Bir kaşık yardımıyla küçük parçalar alarak elinizle yuvarlayın.Hindistan cevizi ve ya pasta süslerine bulayıp küçük kağıtların içine koyup yine buzdolabına kaldırın, 1-2 saat sonra servis yapabilirsiniz. Bu ölçülerle 25 adet truff elde ettim.

    
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler