FINDIKLI KALBURA BASTI


Mübarek Kurban Bayramı nın yaklaştığı bu günlerde bayram hazırlıkları için bir alternatif sunmak istedim ( ya da baklavaya alternatif mi demeliydim )...bu güzel tarifi geçen haftaki programlarından birinde Oktay Usta yaptı ...ben de denedim ve sonucu bizzat test ettim ...müthiş oldu...

Malzemeler:

3,5 su bardağı un
250 gr. margarin ( oda sıcaklığında )
1 yumurta
2 çorba kaşığı yoğurt ( susuz tarafından )
2 çorba kaşığı sıvı yağ
1 pk. kabartma tozu

Şerbeti için :
3 su bardağı şeker
 3 su bardağı su
Arasına : çekilmiş fındık
Yapılışı:

Hamur malzemeleri karıştırılarak yoğrulur ve kalbura yoksa rendeye basılarak küçük açılır ve arasına çekilmiş fındık konularak sarılır....Ön ısıtmalı fırında pişirilir ve fırından çıkınca üzerine önceden kaynatıp soğuttuğumuz şerbet dökülür....afiyet olsun...

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler