Istemeden ara vermek zorunda kaldim.

Merhaba, biliyorum yine  cok  ara verdim, ama  inanin isteyerek degil.
Hayat  herkese  her zaman cok comert  davranmiyor. Son  donemlerde  bende bir  suru olumsuzluklari ust uste yasadim, yasiyorum.  Her olumsuz , uzucu  olayalardan, kendimize  cikardigimiz ders bizi  daha  iyi, daha ferah gunlere goturecegini  umud ederek yasamanin adina sanirim HAYAT DERSI deniyor.  Iste sevgili  arkadaslarim,  blogumu ihmal etmemin nedenelrinden biri  HAYAT DERSINE  yogunlasmis olmam dir.
Bu da  gelir bu da gecer, saglik  olsun. Allah  daha  buyuk  dersler  ile bizleri  sinamasin insallah.
 Sizlerin anlayisna siginaraktan, ve  her  gordugum yerde, hala  bir  tarif yok nerelerdesin sen diyen dostlarim  icin, elimde  biriken  bir  yigin, resim ve tarifleri firsat  buldukca  sizler ile  paylasmaya  calisicam.

Ilk  once  aylar  oncesin den  bir  davet  masam  ile  merhaba diyeyim sizlere.
Resimlerim kotu  cikmis, ogleden sonra  salon tarafim yogun  gunes  aliyor sanirim bunun etkisinden.

Davet masamda  neler varmis, Aslinda bende unutmuum o gun ku ikramliklarimi. Resimlere bakarak  animsadim.

MENU
Tuzlular

Fellah  koftesi, kiymali
Borulce koftesi
Mayali  pogaca
Ispanakli  el acmasi borek
Tahinli  mantar, brokoli ve mantar salatasi
Mercimekli biber dolmasi ( Tulay  hanim getirdi)
Talas boregi ( Nergiz hanim  getirdi)

Tatlilar
Kekli mifloy  tatlisi.
Incir tatlisi.


Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler