tatesal,blogspot.com .. IZINSIN BENIM RESMIMI KULANMIS

http://tatesal.blogspot.com/2012/01/avakado-salatasi.html    <<<  bu tarifdeki  resim  benim resmimdir  arkadaslar

http://lezzetsefasi.blogspot.com/2011/10/avakado-salatasi-sen-dur-sen-dur.html  << gercek  tarif  ve resim buradaki resimdir

Uzun zamandir  blogum da  tarif  yayinlayamiyorum . Ozel  nedenelrimden dolayi  acmiyordum.
Bu gun tesadufen  fark etimki  bir  blogcu  benim 
4 Kasim 2011  tarihindeki  resmimi  izinsiz  kendi  sayfasinda  kulanmis..
Resmi izinsin kulanip  altina not  dusseydi  hic bir  tepkim olmazdi
Ama  bu benim EMEGIME SAYGISZLIKTIR .
aRKADASLAR  LUTFEN SIZLERDE  BAKIN  KIM BILIR BELKI SIZNDE  EMEKLERINIZE  SAYGISZLIK EDEN  LER  OLA BILIR

Hayata en sevmedigim sey  insanalri rencide  etmektir .
Ama  kendime edilen haksizligida  gormezden gelemem

Sevgiler
Sefa 


Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler