Seker Pare

Merhaba,
Merhaba yazdim kaldim. Toparlayamiyorum dusuncelerimi, paylasmak istediklerimi bir turlu kelimelere cumlelere dokemiyorum. Yazip yazip sildim. Gundelik sorunlarimi, yasamin zorluklarimi, kim bilir nerede aklimin diyer yarisi?
Ama bilin ki diger yarisi hep burda. Bloglar'da, arkadaslar'da dostlarda. Kim ne yapmis, hangi tarifi yazmis, resmi nasilmis hep bir tatli merak icerisinde dusuncelerim. Resimlerinizi 4 gozle tariflerinizi sabirsizlikla bekleyip takip ediyorum. Ne guzel, mutfaktan keyif alanlar paylasmaktan zevk duyanlarin toplandigi bir blog Dunyasi var.
Emegi gecen herkese burda TESEKKUR EDERIM.
Bu kadar gevezelik yeter degilmi , iyiki toparlayamiyordun acilmissin masallah diyenler de vardir simdi ;)
Ben hemen Seker parenin tarifini yazayim blog arkadaslarimin ziyaretlerine gideyim.

MALZEMELER
1 margarin
1 su bardagi pudra sekeri
1 cay bardagi irmik
2 yumurta
2 corba kasigi hindistan cevizi
4 su bardagi un
1 kabartma tozu
1 su bardagi findik tanesi

SURUP ICIN
3 su bardagi seker
4 su bardagi su
yarim limon suyu

YAPILISI
Oda isisinda yumusamis margarin , pudra sekeri, yumurta, irmik ve hindistan cevizini
Hamur yogurma kabinda iyice karistirin. Kabartma tozunu ekleyip elediginiz unu da karisima yavas yavas ekleyin . Yumusak kurabiye hamuru kivamind a bir hamur elde edin.
Hamurda kurabiye yaapr gibi yuvarlayin ve uzerine findik yerlestirin.
Onceden isinmis firinda kizarana dek pisirin.
Diger yandan 3 bardak sekerle 4 bardak suyu bir tencerede kaynatin. Kaynamaya baslayan surup a 5 dakika sonra limon suyunu ekleyin ve 2 yada 3 dakika daha kaynatin ve ocaktan alin.
Firindan cikan seker pareleri 5 dakika bekletin ( ilk sicagi ciksin). Ilk serbeti 5 dakika sonra seker parelerin uzerine dokun. Tatli serbeti cekip sogudugunda servise hazir demektir.
Suruplu tatli sevenlere tavsiye edilir.





Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler