Naylon Posete Hayir

Merhaba sevgili arkadaslar. Sevgili blog arkadaslarimizdan http://www.mutfaktansesler.blogspot.com/ sahibi arkadasimiz NAYLON POSETE HAYIR etkinligi duzenlemis. Cocuklarina temiz bir Dunya birakmak isteyen herkes mumkun oldugunca naylon poset kulanmamali diye dusunuyorum.
Bu konuda Avrupalilarin cok ilerde olduklarini yazin kendi gozlerimle sahit oldum. Almanya da halk o kadar bilincli ki markete herkes kendi cantasiyla gidiyor. Naylon posetler ucretli.
Inanin bu kadar bilincli olmalarina gipte ile baktim. Biraz da kiskandim,( neden benim ukemdede boyle deyildiye ) ozendim , taktir ettim. Neden biz de gelecek nesilere temiz bir Dunya birakmaya calismiyoruzki. Ben Almanya daki halka ozenirken arkadasimin etkinligine katilmak destek olmak boynumun borcu oldu.
Kendime bir bez canta diktim, eskimis sofra bezinin iyi tarflarini aldim. Uc tarafina makina cektim. Agiz kismini kivirdim .Iki aski diktim. Agiz kismina orlon ile bir sira elde iri dikis diktim . Etegine 3 adet gul ordum diktim. Eski sofra bezi oldu yeni pazar cantasi. Kolayca cantama sigiyor. Hem eskiyi deyerlendirdim, hem canta sahibi oldum.
Arkadasima burdan tesekkur ediyorum ,,NAYLON POSETE HAYIR ,,
Anneler lutfen etkinliye katilmaya bilirsiniz , ama naylon poset kulanmayi hic deyilse en aza indirelim. Bu bizlerin annelik gorevi )))
Sevgiler
Sefa



Biraz derin bir canta olmus :)) Yamuk durduguna bakmayin aceleden icindekileri duzgun yerlestirememisim.
Ben bu hizla bir iki tane daha bez canta dikicem sanirim.





















Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler