2012 Yılı HUZUR ve SAĞLIK Getir Bize...

Hediye etkinliği postumdan sonra,(mecburiyetten çekiliş sonuçlarını yayınlamak zorunda kaldım) ne bir tarif, nede doğru düzgün içten, samimi bir post yazabildim Değil mi?
Ama! İnanın çok büyük nedenlerim vardı yazmamam için.
Aslında bu postu da yazıp yazmamakta çok kararsız kaldım. 2011 yılının gidişini , 2012 yılını karşılamanın sevincini içinden gelipte malesef ki kutlayamıyorum.

2011 yılını kısaca özetlersekte, benim ve ailem için karma karışık bir yıl olarak geçti.
Yani Hastalıklar, Ölümler, Evliliklerle dolu dolu bir yıldı.

Umarım 2012 yılı herkeze En büyüğünden SAĞLIK, mutluluk, huzur ve şans getirir.



Sizleri seviyorum.

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler