MERMER KURABİYE

Şekil itibariyle, bana sürekli çekici geliyor bu kurabiye.
İlk  defa yaptım, yedim yedim doyamadım..

Denemek ister misiniz?





MALZEMELER;
  • 250 Gr margarin
  • 4/3 su bardağı Pudra şekeri
  • Kabartma Tozu
  • Kakao
  • Alabildiği kadar un

YAPILIŞI;
  1. Oda sıcaklığında yumuşayan margarini,ve pudra şekerini yoğuruyoruz.
  2. Un ve kabartma tozunudu ekleyip, elimize yapışmayacak hale gelinceye kadar un ile yoğuruyoruz.
  3. Hazır olan hamuru 2'ye ayırıp, yarısına kakao ekleniyor.
  4. Bir parça  sade hamur, bir parça kakaolu hamurdan alıp, elimizde yoğuruyoruz.
  5. Hazırlanan kurabiye hamurları  175 derecelik önceden ısıtılmış fırında pişiriyoruz.

Afiyet Olsun...

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler