Yayla Çorbası

Herkezlere İyi haftalar diliyorum,

Aslını isterseniz bugün hastaneye yatmam lazımdı fekaaaattt Annemin pirpirikliliği nedeniyle doktorumu değiştirdik.
Aynı hastanede çalışan Doktor olan  bir aile dostumuz, benim doktorun iyi olmadığını yalnız Amasya da bir arkaşını tavsiye etmesi sebebiyle, Ameliyat işi  Doktor değişiliği nedeniyle ya  hafta içi bir güne yaa da haftaya sarkmış olabilir :)

Aaaaaaa ne hastanesi ne  ameliyatı  ne oldu dediğinizi duyar gibiyim.

Yok yok Önemli bir şey değil sadece, 2 aydır geniz akıntısı yüzünden gittiğim doktorda sol burnumun tamamen kapandığı, sol burnumda da et olduğunu öğrendim.İllaaa Oparesyon dediler.Yani olmamda gerek çünkü, ekranda olanları izleyince,Yok yok mutlaka olmam gerek dedim ve kararımı verdim.

Gitmeden öncede Soğuk kış günlerine uygun Sıcacık çorba iyi gider diye düşündüm.
Hem bloğumda da yoktu :) İyi oldu iyiiii.





MALZEMELER;
  • 1 Yumurta sarısı
  • 1 Çorba kaşığı Un
  • 1 Su bardağı Yoğurt
  • 1/2 Çay bardağı Pirinç
  • 1/2 Su bardağı Haşlanmış Nohut
  • Tuz
  • Yeteri kadar Su (Yaklaşık 1 lt)


Üzeri için;
  • Tereyağı
  • Kuru Nane

     
YAPILIŞI;
  1. Su haricinde bütün malzemeler karıştırılır, sürekli olarak karıştırarak suyu ilave ediyoruz.
  2. Su kaynayınca yıkanmış pirinçler ilave edilip, ocağın altı kısılır.
  3. Pirinçler pişmeye yakın haşlanmış nohutlar  eklenir.
  4. Çorbamız olduktan sonra altı kapanır ve üzerine yapılacak, tereyağlı nane yapılır  ve çorbanın üzerine ilave edilir.
  5. Servis yapmadan önce Tuz İlave edilir.

Afiyetler Olsun...
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler