Berna'nin Hanim Toplantisi

Herkese kocaman merhabalar, okyanuslarin otesinden selamlar sevgiler. Herkese kocamnn gulucukler gonderiyorum , hadi sizde gulun .Bir tebessum bir anlik mutluluk insanin ruhunu oksuyor. Hele sabahlari kahvenizi alip pc nizi acip arkadaslarinizin guzel yorumlarini okumak eminim hepinizi en az ben kadar mutlu ediyordur. Inanin bir fincna kahveyi sizlerle paylasiyorum , yorum okurken , tarif okurken. IYi ki varsiniz iyi ki sizler benim sayfamdasiniz. Guzel tarifleriniz , harika yorumlariniz bana hep destek moral oluyor.
Ayy lafi cokmu uzatim neee :)
Burda cok keyifli, cok nazih , cokkk candan bir gurubumuz var. Zaman zaman toplaniyoruz.
Biz bu toplantinin adina Hanim toplantisi diyoruz. Caylar iciliyor, cokk guzel ikramlar yeniyor.
Derin sohbetlere e dalip bir guzel hasret gideriyoruz.
Bu arada hanimlarin hepside birbirinde maharetli. Simdi yine o maharetli hanimlardan birinin davet fotograflarini sizlerle paylasicam.
Sevgili Berna nin daveti. Artik Berna yi taniyorsunuz. SIK SIK ismi geciyor blogumda.
Bu yil Ekim ayinda Berna da toplandik. Cesit Cesit mamalar yapmis Hala tadi damakalrda.
Ellerien saglik Berna cim hersey mukemmeldi.Kocaman tesekkurler
Ikram listesini yazayim
Cig borek
Rulo borek
Ispanakli gozleme
Yaprak sarma
Kisir
Citir kasede cerkez tavugu
Buzme baklava
Kakaolu rulo pasta
Bon bon toplari
Kedi dilli visneli pasta


















Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler