Eve Dönüş... Veeee Patlıcan Böreği

Ramanzandı, bayramdı, düğünler, balayılardı, şükür hepsini atlattık.Ve ben  her zamanki gibi  Yeni evime alışmaya çalışırken , çok sevdiğim işim'e başlamış bulunmaktayım.

Çoğu  blogur dostlarım büyük ihtimal  gelinliğimle görmemiş olabilirler diye düşünüyorum.Bu nedenle tarifimizden sonra 1 tanecik resmimizi ekliyorum. Daha  geniş bir zamanda ise bir kaç poz ve balayından kareleride yayınlamayı düşünüyorum.

Bu tarif bilmiyorum, İzmir'e mi yada Ege bölgesine mi ait bilmiyorum ama, 11 yıl önce çok sevdiğim yengem  sayesinde tadıp, tadı damağımda kalmıştı.Tarifi kendime göre biraz değiştirdim mesela, patates ve sarımsak ekledim.Evde kabakta olsaydı onuda eklerdim açıkcası.
Yeni hayatıma başlarken de, dolayısıyla da yeni tarifleri de sık sık denemeye çalışıyorum.Ben değil ama eşim şimdiden kilo almaya başladı bile :)

Deneyecekler için şimdiden Afiyetler Olsun...


Bazen eşimden eleştiriler alsamda, bu böreğe inanın bayıldı.



Hımmmm Mis missss...



Malzemeler;
  • 3 adet orta boy Patlıcan
  • 1 adet Kuru soğan
  • 2 adet Papates
  • 3 diş Sarımsak
  • 250 gr kıyma
  • 3 adet yumurta
  • 1 adet Domates
  • 6 Adet Yeşil Biber
  • Tuz, karabiber, pulbiber
YAPILIŞI;
  1. Kuru soğanlar yemeklik olarak doğranıp, pilav tenceresinde, sıvı yağ ile kavrulur.
  2. Kavrulan soğanlara, kıymaları ekleyip, hafifçe kavuruyoruz.
  3. Patlıcanlar  soyulup, küçük küçük küpler halinde kesilir .
  4. Patateslerin kabukları soyulur ve rendelenir.Patlıcan ve patatesler kıymanın içine ilave edilir.
  5. Yumurlarıda  patlıcanlı karışıma eklenip, yağlanmış tepsiye bastırılır.
  6. Üzerini Domates ve Yeşil biberler ile süsleyip,175 derecelik fırında 45dk. pişiriyoruz.
Ben Ve Eşim....


Bizimle aynı hafta içinde Düğünleri Olan Canım Kuzenim Emrah ve Eşi Sevgili Özge...


Güzel bir hafta geçirmeniz Dileğimle,

Sevgilerimle;
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler