Haluçka

Saymadım, saymadım kaç ay oldu :) aslında "kaç yıl" olarak geçiyor şarkının içinde fakat, ben kendime  yorduğumdan kaç ay oldu diye başladım postuma :) 
Sizlere o kadar alışmışım ki herkezleri çok özledim.Umarım sizlerde beni bu uzuncana sürede özlemişsinizdir...

Aslında düğünüm olmadan bir kaç post daha yayınlayıp, daha sonra izne ayrılmayı istiyorum.Sonra beni unutursunuz felan Allah göstermesin :)

Bugün yayınlayacağıma, yemek mi desem, çorba mı desem bir türlü bilemedim ama mükemmel bir lezzet olduğunu biliyorum sadece... Rahmetli babaannem çok güzel yapıp yedirirdi bize.Geçenler de annem yapmıştı hatta baktı ki  severek yiyoruz bir sonraki haftalarda da  sık sık yapmaya başlamıştı.
Ne bileyim biz çok seviyoruz, tadını tuzunu felan.

Fazla söze gerek yok sanırım, tarife geçebiliriz...



MALZEMELER;

Hamur için gereken malzemeler;
  • 1 adet Yumurta

  • Yarım kg  Un

  • Bir tutam tuz

  • Alabildiği kadar SU ( Elimize yapışmayak hale gelinceye kadar  yoğrulacak)

Tavuklu Çorbası için;
  • 1 adet But- 1 adet Göğüs eti

  • 1 Su bardağı haşlanmış Nohut

  • 1 Adet  Domates


YAPILIŞI;
  1. Önce haşlanması için tavuk etleri iyice temizleyip, su dolu tencerede haşlamaya bırakıyoruz.

  2. Hamur için gereken malzemeleri iyice yoğurup, yumak haline getiriyoruz.Yumaklara  uzun simit şekli verip, küçük küçük hamurcuk kesiyoruz(Dondurucuda hazır  kesilmiş üçgen şekilli hamurları kullanmıştık).

  3. Haşlanan Tavukları küçük küçük didikleyip, haşlanan Nohutlar ve rendelene domates eklenir.

  4. Bahaaratları  ve hamurları da ekleyip, pişirmeye bırakıyoruz.

  5. Hamurlar piştiğinde  servis edebilirsiniz.


Afiyetler Olsun...


Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler