Hıdırellezden Kareler...

6 Mayıs günü hava çok çok kötü,  çok soğuktu.Ama bir şey vardı ki hepimizin  içimiz sıcaktı :)
Daha önce köy'ümün fotolarını sizile paylaşacağımı belirtmiştim.
Aslında bizim köyümüzde piknik alanı vardır. Oraya gidip fotograf çekmeyi istedim fakat o gün acayip  kalabalık ve soğuk olduğundan gidememiştim.
İnşallah bir gün gidip oranında fotoğraflarını yayınlayacağım.

Dedemlerin tarlasında bulunan bu ağacı hep Yaprak dköümündeki ağaca benzetirim :)


Köyümüzün yolu....

Bizim hamarat gelinlerimiz Sacüstü yaparken bir  kare....Araya ablamda  sıvışmış :)


Benim Canım Annneeemmmm.

Annem ve gelinlerimizin açtığı sacüstüleri yengemde, sac'ın üstünde pişirirken bir kare.


Misssss gibi sacda pişen Sacüstülerimiz.....

Yapım aşamasında fotolamayı çok istediğim Köy ekmeklerimizi yengem, İstanbul'a gideceğinden  erken saatler yaptığından sizlere sadece görüntüsleri verebiliyorum.


Köy ekmekler,ne biz burda SOMUN deriz.Somunların,Pidelerin, Keşkek ve güveçleri pişirdiğimiz Taş fırınımız.

Kapımızın önünde bulunan salkım söğüdün  altında yazın oturması bir başka olur.

Yengem'in bahçesi....


Nişanlım, mangalın başındaydı.Garibim :)


Ablam (Meleğin Annesi),Annem,Teyzem ve Büyük Ablam.


 İşteeeee bu kadar kişiydik.Tabi üşüyüpte içeride oturanları  saymıyorum :)


İşte benim o günkü yiyeceklerim :(  (ben hiç böyle az yemezzzzdimmmmm).

Çok soğuk bir o kadar da güzel bir gün geçirdik. Kalktık ip atladık, şarkılar söyledik.Güle güle bir şey olduk valla :)

Not:
O gün toplam 32 kişiydik.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler