Kolay Pişi (Aylin'in tarifi )

Uzuncana süren bir ayrılığın ardından bloğuma kavuşmak beni çok mutlu ediyor...
Yalnız  cumartesi günü itibariyle tekrar sizlerden ayrı kalmak zorunda kalacağım çünkü balayına gidiyorum.!!!!!!Şükür.....
Benim düğün 1 eylül, kuzenimin düğünü 5 eylül olunca gecikmeli bir balayını yapmış olacağız :)Ama hiç önemi geç olsun güç olması dimi :) 

Bayramdan bu yana giden yoğunluk nedeniyle ilk defa dün mutfağa girip, pratik lezzetler yapmayı yeğledim. Gündüz işyerindeyken aklımda olup ve  bunları mutlaka akşam deneyeceğim bir lezzeti Aylin'in müthiş pişi'sinden  ve fırın mücverinden yaptım. Hatta bugün'ün yemeklerini bile  yapıverdim.

Sevgili Aylin yapım aşamasını çok güzel anlattığı için aynen aktarıyorum.



İlk defa yaptım eşim ve ben çok sevdik umarım sizlerde seversiniz...



PİŞİ

1 yumurta


1 çay bardağı yoğurt


1 çay bardağı süt


1 paket kabartma tozu


1 çay kaşığı tuz


Aldığı kadar un (yumuşak bir hamur olacak)


YAPILIŞI;

Hamur malzemelerini iyice yoğurup ele yapışmayan yumuşak bir hamur elde edelim.Unlanmış tezgaha hamurumuzu merdane ile yarım santim kalınlığında açıp çay bardağı ucu ile yuvarlaklar çıkartalım ve kızgın yağda önlü arkalı pişirelim.Hamur artarsa poşetleyip buzdolabında muhafaza edip ve ertesi gün tekrar pişirebilirsiniz.



Afiyetler olsun...
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler