Ispanakli Krep

Kahvaltiliklara devam edeyim hazir baslamisken. Cocuklarin kahvaltida en cok sevdikleri yiyeceklerden biriside kreptir bizim evde. Doyurucu lezzetli saglikli birde anneleri yapmayi cocuklarida yemesini sevince, krep SIK SIK konuk oluyor kahvalti miza.
Bu seferde ben krep hamuruna harslanmis ve kiyilmis ispanak ekledim. Aslinda harslamadim ispanagi kaynar suda 4 dakika beklettim. Hazirladigim krep hamuruna bir kase bu solgun ispanakdan ekledim ve herkesin bildigi normal kerep ten yaptim.
Tarife gelince http://lezzetsefasi.blogspot.com/2009/04/krep-boregi.html << burdaki tarife ispanak ekledim.




Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler