Lor Yapitim

Lor yapmayi cok tandir yayinlamak istiyordum ama kismet olmamisti bir turlu. Yasadigim bolgede hic lor peynir gozume carpmadi. Belki var dir da ben bilmiyorumdur . Lor tatlisi lor kurabiyesi yapmak icin lor yaptim ama ne tatli yapa bildim ne de kurabiye . Kahvalti da lor yemek daha cok hosuma gidiyor. Bazan sizma zeytinyagi ve cesitli baharlarla da karistiriyorum Harika bir tat oluyor. Harkese tavsiye ederim

MALZEMELER

3 kg sut
1 kase yogurt
3 corba kasigi sirke

YAPILISI
Sutun icine yogurdu ve sirkeyi ilave edip sut kesilenedek kaynatiyoruz. Temiz bir bezden suzup , bazi asiyoruz tamamen suzuldugunde lorumuz hazir oluyor. Tuzlu lor isteyenler icine 3 corba kasigi tuz da ekleye bilir.
Sevgiler
Sefa















1 asama 2 asama 3 asama


Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler