Otlu Omlet

Mayısta bitti.
2 güne kalmaz haziran da bitmiş olur. Ömrümüz geçip gidiyor ve hiç haberimiz yok.1 ay sonra 29 yaşımı doldurmuş olacağım kısmetse. Ne çabuk büyüdüm, ne çabuk 30'u yaşlara basar oldum hiç anlamış değilim.
Hep keşke deriz ya  17' mde olsaydım diye.Şu sıralar ben hep bunu söyler oldum.Yaşlanmaktan mı korkuyorum acaba!!!
Ama şuda bir gerçek ki her yaşın bir güzelliği var ve kıymet bilmek gerekli.
Doğum günüm yanaştı, Nikahım'a az kaldı.Düğüm'e ne kaldı ki şunun şurasında Offff offff  :)

Neyse bırakalım bu  yaş baş işlerinide Pazar sabah'ı çok güzel bir uyku çekerken Teyzem'in yanıma gelip, bana sarılarak uyandırmasıyla  kalktım malesef :) Bu sıralar ne varsa bende , çok yorgun hissediyorum kendimi, yatsam uyusam  uyusam hep uyumak istiyorum.
Yataktan kalma faslı bittikten sonra, yine kalvaltı hazırlaması bana düştü :)
Bu omletin tadı çakma mücver tadını anımsattı bana nedense.

Ben çok beğendim.....



Bu omleti ben çok tuttum...



MALZEMELER;
  • 4 Yumurta
  • 3/4 beyaz peynir
  • 5 adet yeşil soğan
  • Maydanoz
  • 25 gr tereyağı (arzuya göre sıvıyağ)
  • tuz, karabiber,pulbiber

YAPILIŞI;
  1. Yeşil soğanları doğrayıp, eriyen tereyağınde soteliyoruz.
  2. Yumurtayı bir tabağa kırıp, içine beyaz peynirleri,  doğranmış maydanoz, ve baharatlarını ekleyip,sotelenen soğanlara katıyoruz.
  3. Alt üst kızarıncaya kadar tavada pişiriyoruz.

Deneyin pişman olmayacaksınız.


Afiyetler olsun....







Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler