Domates-Biberli Kızarmış Ekmekler

Herkezlere merhabalar;
Haftalardır, katı bir rejime girdiğimi malum herkez bilir.Yavaş yavaş rejim ve spor'un hatta jimlastiğin meyvasını yemeye başladım bile.Buba beni daha bi hevese getiriyor ve spor'a sıkı sıkı sarılıyorum.
Sabah kalktığımda tartının başına geçtim.Bakalım neler olmuş desemde Aa birde ne göreyim bir kilo daha vermişim :) Ayyyy o kadar çok sevindim ki anlatamam size.Eeeee kolay değil  Gelin olacağım, kiloların gitmesi lazım :)
Sonuç olarak bu zamana kadar toplam 5 kilo vermiş bulunmaktayım. :):)

Bu yüzden bugünkü mutluluğumu kimse bozamaz :)

Her sabah kahvaltı yapmaya özellikle dikkat ediyorum.Bazen confleks yesemde bazende  kahvaltılıklardan yiyeiyorum..
Bugünde mutluyum ya hani  kendimi ödüllendireyim istedim.Kalktım ve aşağıda bulunan nefis ekmekleri hazırladım.Tabi 1 kilo verdim diye şımaracak değilim ya 1 adet ekmek yedim.

Not: Bu zaman'a kadar yaptığım en güzel ekmeklerdi.Özellikle pazar kahvaltılarında denemezi şiddetle öneririm.


MALZEMELER;
  • 3 dilim kepekli ekmek
  • 1 adet domates
  • 1 adet biber
  • 1 adet yumurta
  • 3  adet maydanoz
  • 1adet kibrit kutusu büyüklüğünde beyaz peynir.
  • 1 adet kibrit kutusu büyüklüğünde Köy peyniri.

Yapılışı;
Domates ve biberi rendelenmiş köy peynirine katıp, maydanoz ve beyaz peyniri de ekliyoruz.Daha sonra yumurtayı ekleyip, karıştırıyoruz.Karıştırılan ekmeklerin üzerine sürüyoruz.Önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında 15 dk pişmesini bekleyip,sıcak sıcak servis edilir.

Not:Ekmekler kuru olmasın diye ekmeklerin üzerlerine küçük birer parça tereyağı koydum.Daha bi leziz oldu.

 
Afiyetler Olsun....
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler