Firinda Palamut Kizartmasi

Balik benim en az haftada bir defada olsa sofraya koymaya cabaladigim besindir. Genelde Pazar gunleri balik gunumuz oluyor. Bazan salatay, bazan makarnaya da ekliyoruz. Ama ben baligi en cok kizarmis halini seviyorum.
Son donemlerde kizatmadan kactigimiz icin firinda kizartiyorum . Ev cok kokmuyor , kizatmak icin basinda beklemek gerekmiyor. Yani gene isin kolayina kacmis oluyorum. :)))

MALZEMELER;
2; iri palamut
1;cay bardagi un
1;cay bardagi misir unu
1;Trk fincani sivi yag

YAPILISI;
Ayiklanip dilimlenmis baliklari yikayip suyunu suzun.Temiz bir posetin icine , misir ununu ,normal unu ve tuzu koyup karistirin. Posete dilim baliklarida ekleyin poseti salayin balikalrda unlansin . Sivi yagla tepsiyi yaglayin ve baliklari tepsiye dizin.200 derece firinda 15 dakika pisirin. Sonra baliklari cevirin 10 dakika daha pisirin.
Palamut yagli bir balik oldugu icin fazla yag eklemenize gerek yok( bence tabiki )
Afiyet olsun
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler