Güller ve Dudaklar & Havuçlu Patatesli Karnıbahar

Şu sıralar bir türlü ağzımı tutamıyorum  nedense,şarkı söyleye söyleye sonunda sesim kısılacak farkında değilim.Ama benim için fark etmez ömrüm yettikçe TSM söylemeye devam edeceğim.

Hayır  çevremdeki insanlar rahatsız olur, aynı şarkıları dinlemekten bıkarlar diye hiç düşünmüyorum.Arada  "tamam artık aycan şu şarkıyı değiştirsen de  başka şeyler söylesen" deseler bile, sevgili dostlarım  her seferinde bana  eşlik ediyorlar.
Bugünde  GÜLLER VE DUDAKLAR  eserine taktım kafayı, bakalım :)
Çok yakında kendi sesimden  nağmeler yayınlayacağım :)



Gelelim bugünkü yemeğimize;

HAVUÇLU ,PATATESLİ KARNIBAHAR;

Karnıbahar'ın her türlü yemeğini yerim çünkü çok yararlı bir sebze.Genelde kızartılmış,yoğurt sarımsaklı olarak yesek bile,her zaman yemeğinin yeri ayrıdır bizde.
Karnıbahar yemeğini  roka ve yeşil soğan ile servis edebilirsiniz.


Malzemeler;
  • 1 bağ Karnıbahar
  • 2 adet orta boy Patates
  • 2 adet orta boy Havuç
  • 1 çorba kaşığı Domates salçası
  • 1 tatlı kaşığı Biber salçası
  • 1 Orta boy kuru soğan
  • Tuz, karabiber,pulbiber
  • 2 Çorba kaşığı sıvı yağ

YAPILIŞI;

Kuru soğanları yemekli doğranıp, yağ ile kavrulur.Pembeleşen soğanlara,salçası eklenip biraz kavrulunca, yıkanıp doğranmış, karnıbahar, patates ve havuçu eklenip kavrulur.İyice kavrulan karnıbaharlara  göz kararı suyunu ekleyip ,25-30 dk sonra yemeğimiz pişmiş olacaktır.

Afiyetler OLSUN...

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler